Известие

Collapse
No announcement yet.

Катализатор 147 jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Катализатор 147 jtd

    Хора , имам един въпрос . Вчера отидох да ми махнат катализатора , защото мн хора ми казаха че след като съмя чипосал ''задължително'' трябва да се махне (ефекта бил мн голям) е има нешо вярно но така де отидох махнаха го и човека ми каза че на мястото му трябва да сложи резонаторно гърне ,защото иначе турбината нямало да среща съпротивление . Човека сложи някво гърне там обаче въпросът ми е сега след като сложих и спортно гърне отзад дали цялата схема ''вреди'' на турбото (днес мисля да мина през сервиза на алфа и да ги питам ама се пак и с вас да се консултирам )

  • #2
    Не виждам с какво да му вреди...а това са глупости за гърнето и съпротивлението...ако беше сложил тръба там...щеше да звучи турбото отзад и това е! Нямаше да е по шумно...
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Глупости....просто ти е пробутал едно резонаторно гърне в сметката повече...става и само с тръба при дизелите, при бензинките е друго препоръчително е да се сложи резонатор....той не, че спира газовете толкова много, защото е едно проходно гърне с тръба на дупки и вата, просто заглушава до някъде и премахва рзонанса!
      не виждам на дизел смисъл от спортно гърне...ефект няма...само визия
      питай майстора защо трябва да спъваме турбината...?....нали махаш катализатора, тъй като е спъвал турбината ако е бил евентуално запушен
      п.п.катализатора запази, ли го?
      Last edited by Бобби; d.m.y г., 11:57.
      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

      Comment


      • #4
        Да ,катализатора го запазих за секи случай, иначе гърнето го сложих повече за визия да (леко ,съвсем леко се промени звука ) .Иначе старото беше кат леген отзаде мн грозно ;D

        ---------- Post added at 12:18 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

        Имам още един въпрос ;D Става дума за blow off клапан някой да знае откъде да си поръчам и да препоръча някой ;]Не търся ефект само звук ;] Също така къде се поставя и става ли изобщо на тос дв jtd ;] (извинявам се за глупавите въпроси предварително хахах ;D

        Comment


        • #5
          Права тръба мой човек е трябвало да сложиш, спортното си е за визия...а BOV забрави при JTD
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            А ако махна резонантно гърне и сложа права тръба ще се бърка ли ламбда сондата ?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Spechen Покажи съобщение
              А ако махна резонантно гърне и сложа права тръба ще се бърка ли ламбда сондата ?
              Ама JTD-то има ли сонда ?
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • #8
                Незнам човек . Дано някой по-вещ в нещата да помогне ;D

                Comment


                • #9
                  Май май няма!
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #10
                    Баси тия с аспусите колко взели да разбират от турбота.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Spechen Покажи съобщение
                      Незнам човек . Дано някой по-вещ в нещата да помогне ;D
                      Зависи коя година е все пак
                      Но ако е 115 коня няма май
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Катализатор

                        Да използвам темата на мен през 2-3 месеца ми изкарва грешка на катализатора която си изчиствам с Алфа Диага, явно катализатора вече се е запушил!
                        Та въпроса ми е как стои въпроса с отстраняването му, какво трябва да сложа на негово място? Обикновена тръба или гърне...?
                        Колата е Алфа Ромео 147 1,6 ТС 120кс.
                        Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят;
                        Руски форум: Питаш нещо и теб те питат;
                        Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

                        Comment


                        • #13
                          Варианта без да ти свети чека е или да сложиш нов катализатор, или след като го премахнеш да се деактивира диагностиката за катализатора. Иначе, че си свети така постоянно. Деактивирането става софтуерно.

                          Относно турбото има вярно в това което е казал майстора.

                          Като се махне катализатора турбото няма да среща съпротивлението на което е настроено да работи и ще се развърта повече от необходимото. ЕКУ-то ще опита да компенсира, но от неправилната калибрация на клапана вече ще се получава така нареченото пулсиране (turbo spikes) в на надува. По просто казано при пълно натоварване в ускорението турбото може да ускорява, намаля, ускорява намаля... това естествено ти няма да усетиш, но турбото ще го усети. Зависи как е настроен клапана обаче. При някои коли това може да не е фатално, при други може да е опасно. Има много случаи при коли с повече от един катализатор, като се премахнат и започват да пренадуват при големи натоварвания.

                          Тъй като майстора е нямало как да провери ти е казал кое е най-добре да направиш.

                          Тези неща по принцип се коригират софтуерно. След премахването на катализатора се пипа управлението на клапана за да възвърне плавната работа на турбото.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от atos85 Покажи съобщение
                            Да използвам темата на мен през 2-3 месеца ми изкарва грешка на катализатора която си изчиствам с Алфа Диага, явно катализатора вече се е запушил!
                            Та въпроса ми е как стои въпроса с отстраняването му, какво трябва да сложа на негово място? Обикновена тръба или гърне...?
                            Колата е Алфа Ромео 147 1,6 ТС 120кс.
                            С колко катализатора си...? при теб не са ли 3бр...?
                            И още толкова сонди..!
                            Малка е вероятноста да светне чека, ако до сега не ти свети!!!,,,,попитай колегата alfasysop...вчера ги избуши и трите...и не е имал проблем!
                            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                            Comment


                            • #15
                              Добре а това резонаторно гърне изобщо създава ли някакво съпротивление ? И ако го махна трябва да ми калибрират клапана така ли ? Много хора от форума ми казаха , че нямало проблем да го махам и да слагам тръба ;D сега незнам какво да направя понеделник ще отида в сервиза на алфа . Казаха ми че тогава Вихрен (не го знам ) щял да бъде там и той най-добре знаел ;D

                              Comment

                              Working...
                              X